Post by destchitihobe on Mar 16, 2022 8:43:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sling Drift ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sling Drift IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder til mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Sling Drift 2022 version ▞▞▞
Annoncerne er skandaløse, jeg er ikke engang sjov, der var sikkert 8 annoncer inden for 5 minutter, bortset fra annoncerne, det er godt
Sling Drift Акционе zuan
Dette spil er sjovt, jeg indrømmer det, men der er for mange annoncer. Hvert andet nedbrud er der en annonce. Jeg spillede i knap 20 minutter og afinstallerede. På de 20 minutter så jeg næsten 30 annoncer. Gør venligst noget ved dette.
Tvinger dig til at give dem lov til at analysere dine data og efterlader en irriterende bjælke øverst på skærmen. Sammen med alle de reklamer meget irriterende. Det går også ned ofte
Prikkerne er for langt væk fra skærmen til at kunne røres ved dem
det er et godt spil, men når du først har bestået niveau 2, hvilket er nemt, bliver det bare orange, og du gør ingenting, hvis de ville ordne det, ville det være fantastisk
Der er for mange tilføjelser. Jeg installerede ikke spillet for at se tilføjelser, jeg installerede spillet for rent faktisk at spille spillet.Spillet er sjovt, men der er en tilføjelse som hvert 5. sekund.
Godt spil, men annoncerne er bare alt for meget. Efter hver kamp. Ikke godt
Fantastisk spil, men jeg har en anmodning, lad venligst være med til multi-player race, så længe du kan..🥺
Så her er hvad jeg har set. "Spillene er sjove, men for mange annoncer" (ikke ordret, men det generelle bare af ting), og her er min største klage til at fordoble det. HVORFOR ER HVER ANNONCE FAKTISK TO? Så der er den første annonce er en video af hvilken app de prøver at sælge, og når du så fjerner det, dukker der en anden annonce **FOR SAMME SPIL** op, og det er ikke engang en video, det er bare linket til spillet. DEN VÆRSTE DEL ER, DET SAMME LINK ER PÅ DEN FØRSTE ANNONCE, DU KLIKKER PÅ VIDEOEN, OG DET GØR DET SAMME!
For mange tilføjer, at det er et godt spil, det er bare så irriterende, at du skal se sååååååå meget tilføjer, jeg er nødt til at bedømme dette freaken spil til tre ud af fem
godt spil, men den anden chance, du får, hvis du ser en video, virker ikke altid, du kan spilde tiden på at se den endnu, når du begynder at spille igen, tillader rebet dig altid at oprette forbindelse til blokken
Sling Drift Akció jpba
Det minder mig om en dodge-oplader, især den gule. Drifterne er så fantastiske.👍👍
Sling Drift Акционе zuan
Godt, men ikke perfekt .... jeg kan ikke lide annoncer, der forstyrrer mig, mens jeg spiller
sjovt spil, men jeg kan ikke dæmpe lyden ordentligt, den anden chance virker ikke det meste af tiden, ingen mulighed for at pause...alle bilerne føles nøjagtigt ens. har brug for nogle forbedringer.
det gør mig så vred! den eneste gode ting ved dette spil er, at du kan springe udfordringer over, så jeg giver en 2'er, selvom jeg slet ikke kan lide dette spil
For mange tvungne tilføjelser ... Sammen med flere permanent synlige tilføjelser.
Jeg nyder spillet og blev afhængig af dette spil, men senere blev spillet så hurtigt og ude af kontrol. Hvis du ikke får abonnement på dette spil, må du ikke spille mere end 3/4 dage. Er det???🥴
Det er et sjovt spil på mobil, men endnu bedre på en chrome-bog og mac
Dette er et sjovt spil ... FOR SMÅ BØRN. Jeg synes, det her spil er forfærdeligt, for hvis jeg går ud over kanten mere, end jeg skulle, dør jeg. Dette spil er så svært, at det næsten ikke er sjovt, jeg hader det absolut. Det er ikke sjovt.
Det er fantastisk. Det behøver ikke mange annoncer. Det er så vanedannende.
Annoncer efter hvert mislykket forsøg. Ikke kun 5 sekunder og spring annoncer over. Oven i det, at bede om latterlige tilladelser. Hvorfor skal et spil have min placering?
den eneste grund til, at jeg gav den en toer, var, at hver gang jeg prøvede at klikke på en knap, så vil den klikke, men der sker ikke noget, korriger venligst, at jeg selv klikkede eller trykkede på rate US-knappen, det virkede stadig ikke, så jeg var nødt til at gå ud af spillet gå til Play app store og find det og derefter bedømt venligst reparer det andre ord jeg kan lide spillet
For mange annoncer. Mere forbedring i spillet. Opdater altid dit spil
Kunne have været sjovt, men er fuld af ad baiting og vil ikke tillade dig at forlade annoncerne, der stort set overtager din telefon, skjuler også tilbage-knappen på min S8, så jeg er nødt til at stryge op for at få den tilbage.
Wild Zombie Online(WZO) Авантуристичке pba
SkkeeeerrrrrrT! Hold fast. Spillet var fantastisk, indtil det ikke ville tillade mig at tjene biler og diamanter. Ret venligst
Dette er anden gang, jeg giver min anmeldelse, da min sidste ser ud som om nogen har slettet den. Jeg har betalt for annoncen gratis og gæt hvad? Det spiller stadig dumme farkin-reklamer!!!!! Vildledende til det fulde
Jeg kan godt lide dette spil, fordi det er rigtig nemt rigtig sjovt, du kan låse op for nye biler og det bedste ved det, hvis du får perfekt drift, brænder din bil næsten
Det er et fantastisk spil. For det fylder ikke så meget på din telefon. Og du kan nemt bare trykke på play-knappen og have det sjovt.
Spillet er ok, men MANGE KRITISKE fejl og ADS tager mere tid end selve spillet, selv de steder, hvor der ikke burde være nogen annoncer.
for mange annoncer på dette spil, sådan et værste spil i livet
Dette spil er godt, men ikke langsigtet. Jeg tror, at spillet også har en ny funktion, der ikke er tilgængelig og meget dårlig oplevelse
ikke den største efter hvert spil, der er en tilføjelse. det bliver rigtig irriterende.
Fantastiske koncepter, men der er for mange annoncer, det er helt vildt, jeg spillede 5 gange og så 7 annoncer
Sling Drift Акционе zuan
Godt spil, masser af biler at vælge imellem, måske nogle biler kunne have nogle power ups at bruge. Hver gang jeg bruger den anden chance (se annoncen) efter dette går spillet enten ned, eller når jeg prøver at slynge det næste hjørne, skyder min slynge til det forrige hjørne, som er langt væk, hvilket får mig til at styrte. Venligst ret tak
Sling Drift Akció jpba
For mange annoncer. Og for mange dataanmodninger. Jeg kan håndtere en, men ikke begge